02 May 2010

gr: ΕΛΕΟΣ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΕΟΥΣ...

Κυπρολέων τα λες πολύ καλά και έτσι πήρα το δικαίωμα να σε κάμω copy-paste στο bolg/fb μου...
Όσο για όσους Κύπριους ψηφοφόρους διαβάζουν πιο κάτω...
PLS πέτε μου ότι εν θα ξαναψηφίσει κανένας τον Θεμιστολέους ! Εν αντροπή !



Και για όσους συμφωνούν ότι εν απαράδεχτες οι δηλώσεις του 'Βουλευτής':


kappa MYSTA



_______________________

Μια πρωτη αναγνωση των νεων δηλωσεων του Θεμιστοκλεους

O Θεμιστοκλεους ξεκινα το κειμενο στο σημειο 3 πανω σε λαθος βαση τζιαι ουλλες οι εκφρασεις για σεβασμο στα δικαιωματα των γκευ εν χωνει τζιεινο που πιστευκει φηλαδη οτι οι γκευ εν Λαθος της Φυσης

Αποκαλει την ομοφυλοφυλια αδικια και λαθος της φυσης. Η ομοφυλοφιλια εν ενει ουτε αδικια της ζωης ουτε λαθος της φυσης. Ο ομοφυλοφυλια απλως ενει τζιαι απλως υπαρχει. Κτιζει την επιχειραματολογια (αστειο) του σε λανθασμενη βαση. Τζιεινο που εν λαθος ενει καποιος ο οποιος πιστευκει τουτα τα πραματα για συμπολιτες του να ενει μελος της βουλης.

Στα σημεια 4 και 5 ο Θεμιστοκλεους αποδυκνειει παλε οτι εν εσιη επιχειρηαμτα που να αφορουν τους γκευ γιαυτο προσπαθε,ι ιμισιη για σκοπους συζητησης, να φερει παραδειγματα τζιαι να βαλει τους ομοφυλοφυλους στο ιδιο καλαθι με αλλες συμπεριφορες. Τουτη την φορα εξισωνει του γκευ πολιτες της Κυπρου με βιτσιοζους τζιαι πολυγαμους ενω αφηνει να νοηθει οτι εν τζιαι ανηθικοι. Εσκεμμενα παλε το καμνει για να παραπλανηση τον κοσμο με συσχετισμους που εν εχουν τιποτε να καμουν με γκευ ατομα. Εννα ηταν πιστευτος στην προσεγγιση του εαν επαρουσιαζε επιχειρηματα για τους ομοφυλοφιλους. Ο λογος που εν βρισκει επιχειρηματα εναντιον των γκευ ενει επειδη εν υπαρχουν. Εν εσιη κανενα απολυτως λογο οι γκευ ναν πολιτες δευτερης κατηγοριας. ΚΑΝΕΝΑ.

Ο θεμιστοκλεους μασιετε καμποσο γαι την κοινωνια τζιαι το γαμο σαν εκφραση της αναγκης της κοινωνια για την οργανωση της. Υποστηριζει οτι ο γαμος εν αποτελει ιδιωτικο ατομικο δικαιωμα αλλα ενας θεσμος που αντανακλα τις αναγκες της κοινωνιας.
Εννα εμπορουσα να δεχτω το επιχειρημα του ομως το κρατος ενεπλακηκε στο θεσμο του γαμου. Οϊ μονο με την τελεση γαμων που το ιδιο αλλα τζιαι με εκατονταες νομους που αναφερουνται στο γαμο. Το κρατος επισης σαν αρχη υποσχεται ισοπολιτεια και ισονομια για τους πολιτες του. Ο μονος τροπος ενα κρατος για να ειναι λειτουργικο τζιαι οι πολιτες να δεχουνται τις ευθυνες που αππορεουν της υπηηκοτητας πρεπει να τους παρεχετε ισοπολιτεια και ισονομια. Σαν ομοφυλοφιλο ατομο εν μου παρεχετε η ιδια ευχερεια μπροστα στο νομο οπως σε ενα ετεροφυλοφιλο ατομο. Η απαραβατη συμφωνια μεταξυ κρατους και πολιτη παραβιαζεται καταφορα που την πλευρα του κρατους στην περιπτωση των γκευ. Ο νομος πρεπει ναν τυφλος για ουλλους. Ο νομος πρεπει να διορθωθει τζιαι να αλλαξει. Αντι να λαλει μεταξυ ενος αντρα τζιαι μιας γυναικας να λαλει μεταξυ δο ατομων.

Σιουρα μια κοινωνια χρειαζεται ενα ηθικό υποβαθρο. Οπως φαινεται ο Θεμιστοκλεους στην μιαλη λιστα των κακων των γκευ θεωρει τους τζιαι ανηθικους. Αυτοανακυρηκτηκε ο εκφραστης της ηθικης της κυπριακης κοινωνιας τζιαι αποφασιζει ο ιδιος ιντα που ενει ηθικο τζιαι ιντα που εννεν ενει. Παπας Θεμιστοκλεους Α’ (Κατακριβειαν Ματσακης Β’). Σιουρα σαν ατομο πρεπει ο καθενας μας να εσιη τις ηθικες αρχες του. Ο θεμιστοκλεους ομως εν βουλευτης. Ποιος ο ρολος του κρατους στην αναπτυξη της ηθικης? Ενει μεσα στις αρμοδιοτητες του κρατους να αποφασιζει για το ιντα που ενει ηθικο τζιαι ιντα που εννεν ηθικο? Εποσπαστικε το κρατος που το αποχετευτικο τζιαι ειβρε ωρα να καθοριζει ηθικη?
Αναφερνει ο βολευτης τις εξωγαμιαιες σχεσεις. Νομοθετει το κρατος τις εξωγαμιαιες σχεσεις? Γιατι εν εκαμε νομο να απαγορευκετε στα ατομα που εκαμαν μοιχεια ναν μεν εννεν παντρεμενοι η ακομα καλλιττερα να τους λιθοβολουμε. Νομιζω οτι εσιη καμποσο κοσμο που θεωρει την μοιχεια ανηθικη. Τα ατομα τζιαι σε καποιο βαθμο η κοινωνια αλλα οϊ το κρατος καθοριζουν την σταση τους εναντι του θεματος. Γιατι ο θεμιστοκλεους σαν βουλευτης θελει να βαφτιση τους γκευ σαν ανηθικους τζιαι μαλιστα να τους βαλλει σε μια ξεχωριστη κατηγορια εναντι του νομου. O νομος πρεπει να παρεχετε ισα προς ουλλους μας.

Το πιο τραγικο της υποθεσης ενει ο θεμιστοκλεους να μας αναφερει τον Οργουελ. Θελει λαλει να αποτρεψει τον οργουελιανισμο. Αλωπος εδκιαβασαμε διαφορετικες μεταφρασεις. Το κρατος να συμπεριφερετε με τον τροπο που ο θεμιστοκλεους το θελει να συμπεριφεται εν ακριβως το κρατος που περιγραφει ο Οργουελ.

Μασιετε τζιαι ξιμασιετε ο θεμιστοκλεους για την πολυγαμια τζιαι ανυσηχα για την κληρονομια. Εεε ιντα που τσιαριζουμε? ξερω οτι θελεις να την νομιποιησης αλλα η Μαιρυ Τζειην εν παρανομη. Λιη συγκενρτωση χρειαζεται. Να το πω λλιο πιο αργα Μ Ι Λ Ο Υ Μ Ε Γ Ι Α Γ Κ Ε Υ Δ Ι Κ Α Ι Ω Μ Α Τ Α. Οκ θεμιστοκλεους μεν νεκατωνεις τα θεματα για να αμαυρωσεις το γκευ πολιτες της Κυπρου.......

Θεμιστοκλεους εισαι ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ τζιαι εσιης ΟΜΟΦΟΒΙΑ. Εισαι εχθρος των πολιτων (την τελευταια φορα που ελεγξα ειμαστε τζιαι εμεις πολιτες) της Κυπρου τζιαι των δικαιωματων τους.

Τωρα και βιτσιοζοι, λαθη της φυσης τζιαι πολυγαμοι

Ο ανθρωπος εν απιστευτος. Εν εσιη επιχειρηαμτα για τους γκευ. Τουτη την φορα βαλει μας με τους βιτσιοζους (οκ παραδεχουμε ειμαι λλιο, ποιος του το ειπε :) ?) τους πολυγαμους. τζιαι ειμαστε ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.

Αντρέα Θεμιστοκλέους
Βουλευτή

1. Σύμφωνα με όλες τις διακηρύξεις, τις χάρτες και τις συμβάσεις των δικαιωμάτων του ανθρώπου η οικογένεια είναι η φυσική και θεμελιώδης μονάδα της κοινωνίας, αυτή συστήνεται μόνο μεταξύ αντρών και γυναικών με γάμο ή άλλους τρόπους ίδρυσης της. Το δικαίωμα γάμου, αναπαραγωγής ή υιοθεσίας και το δικαίωμα ίδρυσης οικογένειας διασφαλίζονται και ρυθμίζονται σύμφωνα με τις εθνικές νομοθεσίες.

2. Το δικαίωμα κάθε ανθρώπου να αυτοπροσδιορίζεται σε σχέση με τον γενετήσιο προσανατολισμό του και να τον μεταβάλλει όσες φορές θέλει ή να τον εμπλουτίζει όπως αυτός θέλει, είναι αναφαίρετο. Η ιδιωτική και προσωπική ζωή κάθε ενήλικα ανθρώπου είναι ιερή και προστατεύεται με το Σύνταγμα και τους νόμους από αυθαίρετες επεμβάσεις, δυσμενείς διακρίσεις και ρατσιστικές συμπεριφορές.

3. Οι αδικίες ή τα λάθη της φύσης ή της ζωής και οι αμέτρητες σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή οι διαστροφές δυστυχώς ούτε αίρονται ούτε διορθώνονται, ούτε με νόμους ούτε με ψηφίσματα και ούτε βεβαίως τ’ αφύσικά καθίστανται φυσικά και φυσιολογικά και ούτε οι εξαιρέσεις γίνονται κανόνες.

4. Αν είναι επιτρεπτή η ομοφυλοφιλία στη βάση ότι ο κάθε άνθρωπος μπορεί να επιλέξει ως ερωτικό του σύντροφο έναν του ίδιου φύλου, γιατί να μην είναι επιτρεπτή η επιλογή 3, 4 ή 5 να συμβιώνουν;

5. Μετά από την καλώς γενομένη αποποινικοποίηση της ομοφυλοφιλίας η ελεύθερη ένωση μεταξύ 2, 3, 4 ή 5 ενηλίκων προσώπων που έχουν σώας τας φρένας του ιδίου φύλου ή του ιδίου ή ακόμα και διαφορετικού γενετήσιου ή σεξουαλικού προσανατολισμού ανήκει αποκλειστικά και μόνο στη σφαίρα της ιδιωτικής και της προσωπικής ζωής και όταν είναι σ’ αυτό το πλαίσιο που εκδηλώνεται και η εκδήλωσή του δεν επηρεάζει ανηλίκους και ιδίως παιδιά, κανένας δεν δικαιούται να έχει παράπονο.

6. Το γεγονός ότι οι ομοφυλόφιλοι ανέκαθεν υπήρχαν σε κάθε κοινωνία και σε κάθε εποχή, σε κάποιο ποσοστό, τη μόνη υποχρέωση που γεννά στην ίδια την κοινωνία είναι αυτήν της ανοχής, της δια μέσου των νόμων διαφύλαξης του δικαιώματός τους για ιδιωτική και προσωπική ζωή και την προστασία τους στο υπόλοιπο φάσμα της ζωής και της δραστηριότητας τους από δυσμενείς διακρίσεις, ανισότητες και ρατσιστικές συμπεριφορές.

7. Όμως, από πότε καθιδρύουμε θεσμούς στη βάση ποσοστών; Γιατί για τα πολύ μεγαλύτερα ποσοστά των παντρεμένων αντρών και γυναικών από αυτά των ομοφυλοφίλων που διατηρούν ή δημιουργούν και δεύτερη παράλληλη σχέση, που πολλές φορές οδηγεί και σε τεκνοποίηση, δεν καθιερώσαμε νόμιμους θεσμούς; Γιατί δεν καθιερώσαμε τον γάμο μεταξύ ενός άντρα και πολλών γυναικών ή μίας γυναίκας και πολλών αντρών; Γιατί η πολυγαμία είναι παράνομη και απαγορεύεται;

8. Επειδή η μόνη έννοια ισότητας που έχει νόημα είναι η ισότητα απέναντι στους νόμους, η ίση μεταχείριση συνεπάγεται την εξάλειψη διακρίσεων που προκύπτουν από υπαρκτούς και όχι από ανύπαρκτους νόμους ή από τη σύγκριση των νόμων μίας χώρας με τους νόμους μίας άλλης.

9. Μία κοινωνία για να υπάρξει και να λειτουργεί, έστω υποφερτά, χρειάζεται θεσμούς και ένα ελάχιστο επίπεδο συλλογικής θεσμικής ηθικής που να έχουν τη διαρκή συναίνεση των μελών της και αν όχι την προσυπογραφή τής φύσης τουλάχιστον να μην είναι σε διαρκή και βίαιη σύγκρουση μαζί της. Μια κοινωνία που υποχρεώνεται να ναρκοθετήσει την ίδια τη συστατική της βάση και επιτρέπει τη ρυμούλκησή της από τα λάθη ή τις εξαιρέσεις της φύσης ή τα βίτσια των ανθρώπων είναι καταδικασμένη αργά ή γρήγορα να καταντήσει οργουελιανή .

10. Δεν υπάρχει καμιά, απολύτως καμία, και ούτε πρόκειται ποτέ να εκδοθεί ευρωπαϊκή οδηγία η οποία να υποχρεώνει τα κράτη μέλη της Ε.Ε να υιοθετήσουν για τους ομοφύλους ή ομοφυλοφίλους το σύμφωνο συμβίωσης ή τον γάμο.

11. Οδύρονται ορισμένοι γιατί η κοινωνία «δεν ωρίμασε ακόμα ώστε να επιδιώξει ή έστω ν’ αποδεκτεί ως θεσμό της τον γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων». Εγώ ισχυρίζομαι ακριβώς τ’ αντίθετο! Δηλαδή, ότι παρά τη γενική και βαθύτατη παρακμή μας, ευτυχώς που ακόμα η κοινωνία μας δεν θέλει να καταστήσει τον εν λόγω γάμο ως ένα από τους θεσμούς και τα πρότυπα της, πολιτικά, κοινωνικά και ηθικά νομιμοποιημένο, που εμμέσως θα θέτει υπό αμφισβήτηση τη φύση των ανθρώπων και υπό σύγχυση τις επιλογές τους.
12. Όσες και όσοι εισηγούνται ανευθύνως τον γάμο ή το σύμφωνο συμβίωσης μεταξύ ομοφυλοφίλων για να έχουν δικαίωμα στ’ αποκτήματα, τα ταμεία πρόνοιας, την κληρονομιά, την κοινωνική ασφάλιση και τη σύνταξη θα πρέπει να πουν και τι αριθμό ατόμων αυτό θα διαλαμβάνει, πόσες και ποιες έννομες συνέπειες θα υπάρχουν και τι θα συμβαίνει στις περιπτώσεις εκείνες, όπου όταν ο ένας ή μια εκ των 2, 3, 4 ή 5 συμβιούντων είναι ο μοναδικός και νόμιμος κηδεμόνας ανηλίκων και αυτός ή αυτή αποδημήσει εις Κύριον ή εις Αλλάχ προτού τα ανήλικα ενηλικιωθούν. Ποιος ή ποια ή ποιοι ή ποιες θα κληρονομούν τον μακαρίτη ή τη μακαρίτισσα και προ παντός άλλου, σε ποιανού εκ των υπολοίπων 1, 2, 3 ή 4 τα χέρια θα παραδοθούν τ’ ανήλικα για να αναλάβουν τη φροντίδα, τη μέριμνα, τη διατροφή και την ανατροφή τους.

13. Οι ζηλωτές του συμφώνου ή του γάμου ομοφυλοφίλων αντιλαμβάνονται ότι μετά από τη νομική θεσμοθέτησή τού ενός ή του άλλου θα πρέπει να αναπροσαρμοστεί εκ βάθρων η νομική βάση των κοινωνικών και δημοσίων ηθών, της κοινωνικής και δημόσιας αιδούς;

14. Αν οι σεξουαλικές παρεκκλίσεις ή προτιμήσεις ήσαν αιτία ρατσιστικής αντιμετώπισης και άνισης μεταχείρισης, τότε αυτές γεννήθηκαν ή εξακολουθούν να υπάρχουν διότι δεν υιοθετήσαμε ακόμα τον γάμο ομοφυλοφίλων; Και πώς με το σύμφωνο συμβίωσης ή με τον γάμο αυτές θα εξαλειφθούν;

15. Κατανοούν όλες και όλοι αυτοί, ότι σε μια δημοκρατική κοινωνία η οργάνωση της, οι θεσμοί και τα δημόσια και κοινωνικά της ήθη και τέλος πάντων ο τρόπος της ζωής της είναι βαθύτατα ιδεολογικό, φιλοσοφικό και εξόχως πολιτικό ζήτημα και αναπόσπαστο μέρος της πολιτικής ιδεολογίας του κάθε πολίτη και ότι επ’ αυτού ουδέν δικαίωμα επιβολής έχουν;
Αντρέας Θεμιστοκλέους
Βουλευτής Λεμεσού


Το blog του Κυπρολέων βρίσκεται εδώ : http://gaycypriot.blogspot.com/

No comments: